JOIN THE TEAM

Bij BUTTERFLY geloven we in de kracht van een can-do mentaliteit en de impact van innovatie. Als toonaangevend voedingsbedrijf hebben we over de jaren heen een sterke traditie opgebouwd in het produceren van hoogwaardige verse producten en het creëren van een inspirerende werkomgeving voor onze getalenteerde, hands-on medewerkers.

Interesse in één van onze vacatures? 
Overtuig ons dan snel met je CV & motivatiebrief via hr@butterfly.be

Tot snel?!

Onze soepen zijn vandaag alom aanwezig in de Belgische retail; maar daar stopt ons verhaal niet.

Ben jij iemand die graag impact maakt en met ons wil verder schrijven aan dit mooie verhaal? Lees dan zeker verder!

 

Functieomschrijving

Als Account Manager Out of Home krijg je de kans om de klantenportfolio van Butterfly in de OOH-markt uit te bouwen.
Je missie? Nieuwe klanten aantrekken in out-of-home, bestaande relaties met onze grossiers versterken & strategische samenwerkingen opzetten met als doel het merk te laten groeien in distributiegraad, winstgevendheid & marktaandeel.  

Wat maakt deze functie uniek?

  • Opbouwen van iets nieuws: Jij speelt een essentiële rol in het op de kaart zetten van Butterfly in de out-of-home markt. Dit is jouw kans om impact te maken en deel uit te maken van ons groeiverhaal!
  • Flexibiliteit en autonomie: Initiatief nemen en mee de bedrijfsstrategieën uitrollen.

 

Wat krijg je op je (soep-)bord?

  • Relatiebeheer: Bouw en onderhoud sterke, vertrouwensvolle relaties met je klantenportefeuille voor duurzame groei. Daarbij steek je ook de handen uit de mouwen op klantenbeurzen & events.
  • Strategische ontwikkeling: Samen met onze Sales Manager bepaal je de strategieën voor nieuwe klantacquisities en groei binnen OOH.
  • Jaarlijkse onderhandelingen & groei: Beheer de jaarlijkse contractonderhandelingen, met focus op groeidoelstellingen en sterke partnerschappen. Je bewaakt ten allen tijde de klantwinstgevendheid.
  • Budgettering & forecasting: Houd toezicht op budgetten, stel prognoses op, en werkt samen naar een stabiel productaanbod toe.
  • Marktexpansie: Grijp marktkansen aan om het assortiment te introduceren in nieuwe markten en groei te stimuleren.

Jouw Profiel

  • Bachelor- of masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Ervaring van minstens 3 jaar in FMCG, retail en/of OOH, waarbij je een bewezen staat van dienst hebt in het opbouwen van partnerships en marktaandeel.
  • Hands-on mentaliteit en neemt graag initiatief om dingen te realiseren.
  • Een echte hunter: je blijft op de deur kloppen tot ze opengaat.
  • Strategisch sterk en resultaatgericht, maar je bent ook bereid om de handen uit de mouwen te steken.
  • Onafhankelijk en initiatiefrijk: je vindt nieuwe manieren om uitdagingen aan te gaan & kan daarbij onafhankelijk werken; zonder het team uit het oog te verliezen.
  • Uiteraard ben je ook nauwkeurig & consequent in administratie & communicatie.
  • Vloeiend in Nederlands en comfortabel in het Frans en Engels.


Wat mag je van ons verwachten?

  • Een uitdagende rol in een ambitieuze KMO in volle transitie, die volop inzet op groei en verdere professionalisering.
  • De ruimte om te ondernemen en een grote impact te hebben op het succes van de organisatie. Kortom, jij maakt mee het verschil!
  • Om te evolueren moet je blijven leren. Daar werken we aan door je opleidings- en groeikansen te geven.
  • Een mooi verloningspakket met een aantrekkelijk loon & de gangbare extralegale voordelen ligt voor je klaar.
  • Dankzij onze flexibele werktijden blijft je work-life balance onder controle.
  • Teamwork makes the dream work.
    Dankzij onze “local heroes” leer je je collega’s nog beter kennen tijdens allerhande leuke activiteiten.

Als storingstechnieker maak je deel uit van het onderhoudsteam. Samen met je leidinggevende sta je in voor de uitvoering van het preventief onderhoud.
Gaat het toch eens verkeerd? Dan ben jij in staat om de juiste diagnoses te stellen bij storingen aan onze productiemachines. Je zorgt voor een kwalitatieve herstelling die het machinepark weer efficiënt doet draaien. Dat kan gaan van elektrische of mechanische tot pneumatische of hydraulische herstellingen.

Daarnaast denk en werk je ook mee aan de optimalisatie van de installaties en aan diverse technische projecten. Je staat ook mee in voor het beheer van technische wisselstukken.

Uiteraard draag je bij dit alles kernwaarden zoals veiligheid, kwaliteit & kosten-efficiëntie hoog in het vaandel.

Tot slot ben jij ook de back-up bij afwezigheid van het Hoofd van de Technische Dienst.

Jouw Profiel

  • Je hebt een technisch diploma op zak.
  • Productieprocessen & -machines hebben (na een inwerkperiode) geen geheimen meer voor jou.
  • Je hebt een terdege kennis van technische normen & een basis aan PLC-kennis.
  • Je bent flexibel, stressbestendig en weet in crisissituaties het hoofd koel te houden.
  • Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer. Je bent hands-on ingesteld en steekt de handen uit de mouwen waar nodig en nuttig.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands
  • Je bent bereid on in een 2-ploegenstelsel te werken.


Wat mag je van ons verwachten?

  • Een uitdagende rol in een ambitieuze KMO in volle transitie, groei en verdere professionalisering.
  • De ruimte om te ondernemen en een grote impact te hebben op het succes van de organisatie. Kortom, jij maakt mee het verschil!
  • Om te evolueren moet je blijven leren. Daar werken we aan door je opleidings- en groeikansen te geven.
  • Een mooi verloningspakket met een aantrekkelijk loon & extralegale voordelen.
  • Dankzij onze ligging kom je filevrij naar kantoor. Makkelijk toch?!
  • Teamwork makes the dream work.
    Dankzij onze “local heroes” leer je je collega’s nog beter kennen tijdens allerhande leuke activiteiten.

Jobs